"We travel around Europe."

Fordítás:Körbeutazzuk Európát.

4 éve

7 hozzászólás


mobolya

utaznuk Európa körül?

4 éve

tsutsok

Én meg úgy írtam, hogy "Európa körül utazunk.". Én jelentettem, szerintem így is lehet fordítani, és így is értelmes.

4 éve

Timtimko
Timtimko

Sajnos én is ezt írtam és nem fogadta el. Ha jó a fordítás akkor még nem javították. :( (2014. 12. 09)

4 éve

judit62

Én is így fordítottam, és nem fogadta el. Vagy nem helyes így, vagy még nem foglalkoztak a jelentéseddel.

3 éve

lory_89

en is ezt irtam es meg mindig nem fogadta el :(2015.okt.18.)

3 éve

eminens2

Elfogadja: 2018.03.28.

8 hónapja

mobolya

utazunk, bocs

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.