"Almanyakuzeydedir."

Çeviri:Germany is to the north.

4 yıl önce

13 Yorum


altugcyhn

ülke isimlerinin başında "The" kullanılmaz mı?

4 yıl önce

selamDuo

hayır. sadece birleşik ülkelerden, impratorluklardan falan bahsederken kullanılabilir. "the ottoman empire" gibi.

4 yıl önce

Hisar34
Hisar34

Verilen kelime secenekleri arasinda "Germany is in the north" gibi bir cumle kurmak icin kelime aradim. Almanya kuzeydedir boyle soyleniyorsa, simdiye kadar ogrenegeldigimiz gibi "in" ile kuracagim bu cumlede nasil bir yanlis olurdu?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Germany is in the north zaten kabul ediliyor. ikisi de doğru

3 yıl önce

Hisar34
Hisar34

Tesekurler, rahatladim:)

3 yıl önce

vvsey
vvsey

Bir yer, genellikle "in the North" olabilir. Mesela, Canada is in the North. Ama başka bir yerden bakarken "to the North" da olabilir. Mexico'da olurken, the USA is to the North.

Ama "to the North" ile "in the North" arasında çok fark değil.

3 yıl önce

Hisar34
Hisar34

Bu açıklama da güzeldi, teşekkürler.

3 yıl önce

h.13

kuzeyde derken at bağlacını kullanmaz mıyız?

3 yıl önce

ercangulus

Ben de aynı soruyu merak ediyorum

3 yıl önce

aydost_40

"at the north" olmaz mı arkadaşlar. Bilenler söylesin bir zahmet.

2 yıl önce

Nisa1183

The kullanılmamalı mıydı? The Germany olmaz mı?

2 yıl önce

Nisa1183

North Pole'den geldi aklıma. North pole= Kuzey kutbu ise... North kuzey, pole kutup demek. :)

2 yıl önce

cemre618262

at the north olmaz mı?

8 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.