"Almanya kuzeydedir."

Çeviri:Germany is to the north.

March 27, 2014

18 Yorum

Konu önem sırasına göre

Hisar34

Verilen kelime secenekleri arasinda "Germany is in the north" gibi bir cumle kurmak icin kelime aradim. Almanya kuzeydedir boyle soyleniyorsa, simdiye kadar ogrenegeldigimiz gibi "in" ile kuracagim bu cumlede nasil bir yanlis olurdu?

December 24, 2014

Selcen_Ozturk

Germany is in the north zaten kabul ediliyor. ikisi de doğru


Hisar34

Tesekurler, rahatladim:)


vvsey

Bir yer, genellikle "in the North" olabilir. Mesela, Canada is in the North. Ama başka bir yerden bakarken "to the North" da olabilir. Mexico'da olurken, the USA is to the North.

Ama "to the North" ile "in the North" arasında çok fark değil.


Hisar34

Bu açıklama da güzeldi, teşekkürler.


pezamelawoka

Germany is in the north u kabul etmedi


TahsinDemi3

Benimki edilmedi


altugcyhn

ülke isimlerinin başında "The" kullanılmaz mı?


selamDuo

hayır. sadece birleşik ülkelerden, impratorluklardan falan bahsederken kullanılabilir. "the ottoman empire" gibi.


h.13

kuzeyde derken at bağlacını kullanmaz mıyız?


ercangulus

Ben de aynı soruyu merak ediyorum


aydost_40

"at the north" olmaz mı arkadaşlar. Bilenler söylesin bir zahmet.


Nisa1183

The kullanılmamalı mıydı? The Germany olmaz mı?


Nisa1183

North Pole'den geldi aklıma. North pole= Kuzey kutbu ise... North kuzey, pole kutup demek. :)


cemre618262

at the north olmaz mı?


TahsinDemi3

'The Germany is in the north' kabul edilmiyor ama bir sonrakinde 'California is in the west 'olarak cevap veriyor.


ula498319

Özel isimlerden önce the kullanılmaz


Mesut777381

to' da olabilir arkadaşlar

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.