1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Almanya kuzeydedir."

"Almanya kuzeydedir."

Çeviri:Germany is to the north.

March 27, 2014

29 Yorum


Hisar34

Verilen kelime secenekleri arasinda "Germany is in the north" gibi bir cumle kurmak icin kelime aradim. Almanya kuzeydedir boyle soyleniyorsa, simdiye kadar ogrenegeldigimiz gibi "in" ile kuracagim bu cumlede nasil bir yanlis olurdu?


Selcen_Ozturk

Germany is in the north zaten kabul ediliyor. ikisi de doğru


Hisar34

Tesekurler, rahatladim:)


vvsey

Bir yer, genellikle "in the North" olabilir. Mesela, Canada is in the North. Ama başka bir yerden bakarken "to the North" da olabilir. Mexico'da olurken, the USA is to the North.

Ama "to the North" ile "in the North" arasında çok fark değil.


Hisar34

Bu açıklama da güzeldi, teşekkürler.


WhatIsTheHakikat

Thanks Vvsey. Your Answer brighten us. So glad I have you.:)


mariphosa_

Germany is in the north u kabul etmedi


Feride918514

"Germany is in the north" yazdım kabul etmedi.


KerasusKon

Fakat seçeneklerde "in" yoktu "to" vardı, bu konuda bizi aydınlatır mısınız


TahsinDemi3

Benimki edilmedi


Cengiz346631

North den önce neden the geliyor. Germany is in north teki hata nedir. The bazı anlamı katmıyor muydu? Bilgi verene şimdiden teşekkür ederim


yktsuzan

Hayır kabul etmedi.


TahsinDemi3

'The Germany is in the north' kabul edilmiyor ama bir sonrakinde 'California is in the west 'olarak cevap veriyor.


ula498319

Özel isimlerden önce the kullanılmaz


altugcyhn

ülke isimlerinin başında "The" kullanılmaz mı?


selamDuo

hayır. sadece birleşik ülkelerden, impratorluklardan falan bahsederken kullanılabilir. "the ottoman empire" gibi.


h.13

kuzeyde derken at bağlacını kullanmaz mıyız?


ercangulus

Ben de aynı soruyu merak ediyorum


Nisa1183

North Pole'den geldi aklıma. North pole= Kuzey kutbu ise... North kuzey, pole kutup demek. :)


aydost_40

"at the north" olmaz mı arkadaşlar. Bilenler söylesin bir zahmet.


NurHamitbeyli

Bildiğim kadarıyla at daha spesifik konumlarda kullanılıyor. Köşedeki müze gibi


Nisa1183

The kullanılmamalı mıydı? The Germany olmaz mı?


cemre618262

at the north olmaz mı?


Mesut777381

to' da olabilir arkadaşlar


chamelichand

The neden kullanılıyor merak ediyorum.Mesela ülkelerde kullanılmıyor çünkü bilinen bir şey.North zaten belli.Biri aydınlatabilir mi?


lyldrm

Belki çok basit bir açıklaması var ama maalesef yönler kafamı çok karıştırdı.Maalesef sitede en son beş sene önce yetkili biri açıklama yapmış


Nihat41063

Neden "Germany is to the north" iken "California is in the West"

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.