Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"You are young."

Překlad:Seš mladej.

0
před 1 rokem

4 komentáře


cyber-duracel
cyber-duracel

Mladej? :-D

0
Odpovědětpřed 1 rokem

Nemesis_NaR

A hlavně "Seš"? :-D Wtf is this? Jestli pak to sem nezmigrovalo z reverzního kurzu z poslední kapitoly... Jsem čekal, že se k tomu třeba některý z překladatelů vyjádří a oni místo toho tvůj zcela patřičný dotaz smazali. Protože jsem sám zvědavý co to má být, tak ho zase pěkně obnovuju :-)

0
Odpovědětpřed 1 rokem

nueby
nueby
Mod

Za hlášení dík. Věta byla jako nepatřičná z tohoto kurzu odstraněna, protože tady byla jen díky nepředpokládanému chování systému (kterému v praxi bohužel nelze předejít přes sebevětší snahu). Nikdo ji tady nechtěl. Kurz angličtiny obecnou češtinu nadále nebere, natož aby ji vyžadoval. Jestli na vás zase nějaká vyjede, ohlašte v diskusi. Díky!

0
Odpovědětpřed 1 rokem

cyber-duracel
cyber-duracel

diky

0
Odpovědětpřed 11 měsíci