A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The dogs sleep near us."

Fordítás:A kutyák a közelünkben alszanak.

4 éve

5 hozzászólás


aandika91

"a kutyák alszanak a közelünkben" - Ez miért nem jó?

4 éve

radnaitomi

Jó az.

4 éve

aandika91

Köszönöm a választ. Nem fogadta el a rendszer,de időközben jeleztem,és elfogadták helyes válaszként :)

4 éve

Gojlo

"Közelünkben alszanak a kutyák" mondatot nem fogadta el, mert nem azt íram, hogy "A közelünkben". Pedig épp azért kerültem a névelő használatát, mert az angol mondatban sem található ezen a helyen. :(

4 éve

Langopedia
Langopedia

Igen, legtöbbször az ágyunkban alszanak.

2 hónapja