1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You will have received the c…

"You will have received the computers by Thursday."

Fordítás:Csütörtökre már megkapod majd a számítógépeket.

March 27, 2014

10 hozzászólás


PterTth2

Hurrá!!!! Az első mondat amiben van konkrét időhatározó, és lehet érteni, hogy mire is való a befejezett jövő idő, valamint nem kell teljesen értelmetlenül mechanikusan odarakni a mondat elejére az "addigra" szót. A többi példamondat miért nem lehet ilyen?


vasvariistvan

Úgy gondolom, hogy a magyar mondatban felesleges a már és a majd is. Az időhatározó és az igekötős ige egyértelműen (és egyszerűen) megadja az angol mondat értelmét.


MrtaGardi

szerintem is lehet többes szám


Omil14

én biztos valami nyelvjárásban tanultam magyarul de az ki van csukva hogy így beszéljen bárki is a környezetemben. "már megkapod majd"


katapetiago

Elfogadja ezt a választ, így: meg fogjátok kapni a számítógépeketcsütörtökig. Csak kéne egy szóköz.


Janos2015

Te addigra majd megkapod a számítógépeket csütörtökre. Ezt ajánlotta. Muszáj a Te az elejére, anélkül nem jó?


AndrsiLajos

" Csütörtökre vissza fogja kapni a számítógépeket. " De nem Ő! Esetleg Te, vagy Ti !!


vanhalen2015

nálam a "megkapod" helyett a "visszakapod"-ot erölteti a program


MarikaKasziba

nekem értelmetlen így --"csütörtökre majd megkapod már a számítógépeket"--- mert vagy MAJD, vagy MÁR nem?, mert ha valami majd/az nekem jövő idő.pl. holnap.. az nem lehet már/ az nekem múlt idő-- ez így kicsit tudathasadásos

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.