"You will have received the computers by Thursday."

Fordítás:Csütörtökre már megkapod majd a számítógépeket.

March 27, 2014

8 hozzászólás


PterTth2

Hurrá!!!! Az első mondat amiben van konkrét időhatározó, és lehet érteni, hogy mire is való a befejezett jövő idő, valamint nem kell teljesen értelmetlenül mechanikusan odarakni a mondat elejére az "addigra" szót. A többi példamondat miért nem lehet ilyen?

May 15, 2014

ptrzslym

Vagy többen..

March 27, 2014

MrtaGardi

szerintem is lehet többes szám

April 24, 2014

katapetiago

Elfogadja ezt a választ, így: meg fogjátok kapni a számítógépeketcsütörtökig. Csak kéne egy szóköz.

April 13, 2017

Janos2015

Te addigra majd megkapod a számítógépeket csütörtökre. Ezt ajánlotta. Muszáj a Te az elejére, anélkül nem jó?

May 14, 2017

AndrsiLajos

" Csütörtökre vissza fogja kapni a számítógépeket. " De nem Ő! Esetleg Te, vagy Ti !!

June 17, 2017

vanhalen2015

nálam a "megkapod" helyett a "visszakapod"-ot erölteti a program

September 17, 2017

MarikaKasziba

nekem értelmetlen így --"csütörtökre majd megkapod már a számítógépeket"--- mert vagy MAJD, vagy MÁR nem?, mert ha valami majd/az nekem jövő idő.pl. holnap.. az nem lehet már/ az nekem múlt idő-- ez így kicsit tudathasadásos

November 30, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.