A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"You will have received the computers by Thursday."

Fordítás:Csütörtökre már megkapod majd a számítógépeket.

4 éve

9 hozzászólás


PterTth2
PterTth2

Hurrá!!!! Az első mondat amiben van konkrét időhatározó, és lehet érteni, hogy mire is való a befejezett jövő idő, valamint nem kell teljesen értelmetlenül mechanikusan odarakni a mondat elejére az "addigra" szót. A többi példamondat miért nem lehet ilyen?

4 éve

ptrzslym

Vagy többen..

4 éve

MrtaGardi

szerintem is lehet többes szám

4 éve

katapetiago

Elfogadja ezt a választ, így: meg fogjátok kapni a számítógépeketcsütörtökig. Csak kéne egy szóköz.

1 éve

Janos2015
Janos2015

Te addigra majd megkapod a számítógépeket csütörtökre. Ezt ajánlotta. Muszáj a Te az elejére, anélkül nem jó?

1 éve

AndrsiLajos

" Csütörtökre vissza fogja kapni a számítógépeket. " De nem Ő! Esetleg Te, vagy Ti !!

1 éve

vanhalen2015

nálam a "megkapod" helyett a "visszakapod"-ot erölteti a program

1 éve

Hanti01

Folyamatos hibát jelez mert a kompjútereket szerinte komputereknek kell írni!

10 hónapja

SchlachterZoltan

Hát, mivel úgy kell írni. Esetleg számítógép.

4 hónapja