"Thirty minutes pass."

Fordítás:Eltelik harminc perc.

March 27, 2014

12 hozzászólás


aptg.gabi

Harminc percen át?

April 5, 2014

oregkvinto

komolyan ez a megfejtés?a pass-ra sehol nem ad eltelik lehetőséget!

June 7, 2014

TloszAnob

Van különbség a "pass" és a "past" szó kiejtése között?

June 14, 2014

samogyo

Értelmes szöveg környezetbe ez a mondat nem áll meg. Ujra csak az igeidőkbe/módokba ragadunk. Eltelik 30 perc ....... és. Nem látok más értelmes magyar mondatot mint a "30 perc mulva." Mert vagy egy kijelentés hogy "eltelt 30 perc". és akkor az mondjuk folyamatos múlt, vagy egy késöbb bekövetkező eseményt prognosztizálok, ami a jövőben fog megtörténni. Ez valami reporter speach-ben lehet értelmes, aminek a régi rádiós színházi közvetítésekben volt utoljára helye :) mikor a "néző" nem látta a darabot,ezért a néma történéseket, a narrátor elmondta.

April 20, 2018

BernadettH1

Harminc perc múlva miért nem jó?

March 27, 2014

Nitram.

Az úgy hangzana, hogy "thirty minutes later"

March 27, 2014

Animsha

Én is ezt írtam, nem tetszett neki

March 5, 2015

Seashell77

a harminc perces engedelyt nem fogadja el.

June 3, 2014

Rolleszsza

Harminc perc elteltevel?

March 27, 2015

Fricc85

harminc percet ad...?

October 2, 2015

Hajdusec

Hát ez miféle mondat? Életszerű?

May 9, 2017

49katirozsnyone

Harminc perc múlva = in thirty minute In= múlva

April 11, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.