"How?"

Fordítás:Hogyan?

4 éve

18 hozzászólás


LpiciGspr

Poklot hallottam;-)

1 éve

ungvaritne

Én is! :)

1 éve

bori875637

Én is! :-D

1 éve

kisboszi26

Mennyire?Nem fogadta el. :(

4 éve

Csacsika2

mennyire ?

4 éve

Zsombor006

Hülye vagy de nagyon

3 éve

ZoltanPoko

A

1 éve

Csacsika2

Tudod én telefonon írtam, ezért nem láttam az előző hozzászólást! Belátom, hogy hiba volt, de hülye azért nem vagyok ! Viszont te elég nagy paraszt lehetsz !

3 éve

PvHerman

Biztos nem bántani akart, csak egy ilyen labdát muszály leütni. ☺

3 éve

GeryDvai

Muszaj* Egy ilyet is

2 éve

ShillaDra

Miert nem hogy vagyhogy? How are you? ???

3 éve

Peti3344

mennyi??

4 éve

Astroth

How many...

3 éve

kda801

Miért nem fogadta el a "milyen?" válaszomat?

4 éve

atesz67

Mert nem azt jelenti.

4 éve

DavidTuri1

Mert nyelvtanilag az a helyes, hogy hogyan! Van egy ilyen műsor is, hogy: How It's Made~Hogyan készült!

3 éve

Metatron36

Milyen? = What is it like?

3 éve

KrisztiNns

For the Alliance! :D

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.