A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They are the majority."

Fordítás:Ők a többség.

0
4 éve

6 hozzászólás


BernadettH1

Azok a többség nem jó

0
Válasz4 éve

fectroll
fectroll

Az 'Those are majorty' Látom arra mész, hogy végig vidd minél előbb, nem pedig arra, hogy tud is az angolt. Nah.... azt javaslom, hogy jó néhány leckének az átfogó gyakorlását vidd végig még egyszer. Kezd mondjuk az elején. :))))))))))

2
Válasz3 éve

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Magyarul : Ők vannak többségben

0
Válasz4 éve

fectroll
fectroll

Nem akarsz beállni fejlesztőnek, hiszen kiváló vagy magyarból, de vigyázz, mert a angol mondat nem ezt jelenti....

5
Válasz3 éve

karak74

Csak kiváncsiságból: az "Ők vannak többségben." angolul They are in the majority. lenne?

0
Válasz1 éve

narancs12

Ők vannak többen. Ez miért nem jó???

0
Válasz3 éve