"I miss you, my friend."

Μετάφραση:Μου λείπεις, φίλε μου.

August 6, 2017

6 σχόλια


JXfC3

Πιστεύω οτι είναι λάθος η σωστή απάντηση Το σωστό είναι i miss you, my friend Μετάφραση ,Σου λείπω φίλε μου. Μου λείπεις φίλε μου.... είναι ...... You miss me, my friend.

August 6, 2017

Diana932243

It is literally "To me you are missing, my friend". Λείπω means to be missing, not to miss someone. It is a passive verb.

December 3, 2017

JXfC3

you miss me my friend.

August 13, 2017

Diana932243

It is literally "To me you are missing, my friend". Λείπω means to be missing, not to miss someone. It is a passive verb.

December 3, 2017

I.Schmidt1

Μου λείπεις, φίλε μου = I miss you, my friend σου λείπεις εμένα, φίλε μου = you miss me

September 14, 2017

55Kh2

Σωστά

June 17, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.