Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Saatin dakikaları"

Çeviri:The minutes of the hour

4 yıl önce

10 Yorum


emre4545

Of- in-at-on kullanimlari ile alakali yardima ihtiyacim var aciklayabilirmisiniz tskler

4 yıl önce

aytacgoksu

anlam belirsiz olduğu için saatin kısmına "watch" yada "clock" da gelebilirdi.

4 yıl önce

sarikent

saatin dakikaları sorusu hem nesnel, hem öznel, hem de tümleç olarak sorulabilir bence. Bu durumda her birinin cevabı farklı olacaktır.

4 yıl önce

CelalInan

Hour dan once neden the geldi

4 yıl önce

Birgl587549

Çünkü hour, yani saat büyük bir kavram olduğu için başına "the" eki gelir

8 ay önce

albatrosarman

The minutes of the clock nasıl kabul olmaz arkadaş.

3 yıl önce

shylablue

(yanlış bilmiyorsam clock nesne olarak saat yani duvar saati vs yanlış bilmiyorsam.) Her cümle için farklı kelimeleri var ve cümlenin anlamına göre kelime kullanılmakta bizim ki gibi eş sesli değil. Bu nedenle 'clock' kabul edilmeyebilir.

2 yıl önce

KbraNazTra

Bir kere orada clock yok.

9 ay önce

sinbad60

Merhaba arkadaşlar KLUP KODUM A32M9X HEP BERABER HEM EĞLENELİM HEM ÖĞRENELİM SİZLERİ KLUBÜMDE GÖRMEK İSTERİM ŞİMDİDEN HOŞGELDİNİZ =)

1 yıl önce

EngChild

"minutes of hour" yazdım doğrusu "minutes of an hour" muş, benimki de doğru olmaz mı

8 ay önce