"Saatin dakikaları"

Çeviri:The minutes of the hour

4 yıl önce

16 Yorum


emre4545

Of- in-at-on kullanimlari ile alakali yardima ihtiyacim var aciklayabilirmisiniz tskler

4 yıl önce

aytacgoksu

anlam belirsiz olduğu için saatin kısmına "watch" yada "clock" da gelebilirdi.

4 yıl önce

CelalInan

Hour dan once neden the geldi

4 yıl önce

Birgl587549

Çünkü hour, yani saat büyük bir kavram olduğu için başına "the" eki gelir

10 ay önce

sarikent

saatin dakikaları sorusu hem nesnel, hem öznel, hem de tümleç olarak sorulabilir bence. Bu durumda her birinin cevabı farklı olacaktır.

4 yıl önce

albatrosarman

The minutes of the clock nasıl kabul olmaz arkadaş.

3 yıl önce

shylablue

(yanlış bilmiyorsam clock nesne olarak saat yani duvar saati vs yanlış bilmiyorsam.) Her cümle için farklı kelimeleri var ve cümlenin anlamına göre kelime kullanılmakta bizim ki gibi eş sesli değil. Bu nedenle 'clock' kabul edilmeyebilir.

2 yıl önce

KbraNazTra

Bir kere orada clock yok.

11 ay önce

sinbad60

Merhaba arkadaşlar KLUP KODUM A32M9X HEP BERABER HEM EĞLENELİM HEM ÖĞRENELİM SİZLERİ KLUBÜMDE GÖRMEK İSTERİM ŞİMDİDEN HOŞGELDİNİZ =)

1 yıl önce

EngChild

"minutes of hour" yazdım doğrusu "minutes of an hour" muş, benimki de doğru olmaz mı

10 ay önce

SerhatYurd

Saat olarak sorunca akla isim olan "watch" ya da "clock" geliyor. Bir çeviri hatası olabilir mi acaba?

4 yıl önce

fthtnrvr

Zaman birimi olarak kullanilmis burada, time-hour , zaman-saat . Watch ve clock nesne olan saati kasteder. hour-minutes-seconds (saat-dakika-saniye) bunlar ise zaman birimleridir.

4 yıl önce

sarikent

zaman birimi olarak kullanıldığını nasıl anladınız? Mesela ben nesne olarak algıladım ve clock kullandım. Saatin dakikaları fosforlu cümlesi yanlış bir cümle midir?

4 yıl önce

A.T003

Dou saçmaladı

1 yıl önce

mustafaayh

Saatin dakikalari derken 'hour' mi kullandiniz gercekten? Shiiiiiiiiiit...

4 yıl önce

omercito
omercito

Soyut olarak ifade edilirken "The minutes of the hour" doğru ve yaygın bir kullanımdır. Bir sorun yok.

Somut olarak saatin içerisindeki dakikaları ifade ediyorsanız en basitinden "the clock" kullanırsınız.

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.