1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Saatin dakikaları"

"Saatin dakikaları"

Çeviri:The minutes of the hour

March 27, 2014

12 Yorum


emre4545

Of- in-at-on kullanimlari ile alakali yardima ihtiyacim var aciklayabilirmisiniz tskler


aytacgoksu

anlam belirsiz olduğu için saatin kısmına "watch" yada "clock" da gelebilirdi.


sarikent

saatin dakikaları sorusu hem nesnel, hem öznel, hem de tümleç olarak sorulabilir bence. Bu durumda her birinin cevabı farklı olacaktır.


albatrosarman

The minutes of the clock nasıl kabul olmaz arkadaş.


shylablue

(yanlış bilmiyorsam clock nesne olarak saat yani duvar saati vs yanlış bilmiyorsam.) Her cümle için farklı kelimeleri var ve cümlenin anlamına göre kelime kullanılmakta bizim ki gibi eş sesli değil. Bu nedenle 'clock' kabul edilmeyebilir.


KbraNazTra

Bir kere orada clock yok.


CelalInan

Hour dan once neden the geldi


sinbad60

Merhaba arkadaşlar KLUP KODUM A32M9X HEP BERABER HEM EĞLENELİM HEM ÖĞRENELİM SİZLERİ KLUBÜMDE GÖRMEK İSTERİM ŞİMDİDEN HOŞGELDİNİZ =)


EngChild

"minutes of hour" yazdım doğrusu "minutes of an hour" muş, benimki de doğru olmaz mı


Burakdc

Minute'u neden em-in-yut diye ayırarak okuyor?


mhrrmblc

yine bir The muamması, yine yanlış


Bertan587102

A hour olmaaı gerekmez mi neden an hour oluyo ??

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.