1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Er trägt Größe drei."

"Er trägt Größe drei."

Çeviri:O üç numara giyiyor.

August 7, 2017

5 Yorum


BK.Korkmaz

onun bedeni üç neden olmuyor


Soloturca

Onun bedeni üç: Seine Größe ist drei.

Burada giymek(trage) fiili ile kullanıldığı için çeviride de :"Üç numara giyiyor." şeklinde olmalı.


SteffiBookworm

TDK: "beden    Ar. beden 

a. 1. Canlı varlıkların maddi bölümü, vücut. 2. Vücudun, baş, kol ve bacak dışında kalan bölümü, gövde: “Yemen halkı yaz günlerinde bedenlerini serinletmek için kabuğu kaynatıp içerler.” -S. Birsel. 3. Giysilerde ölçü. 4. Kale duvarı."


BK.Korkmaz

tamam işte beden olarak üç demek istiyorum.


turan699165

"O üç numara giyiniyor "neden yanlış.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.