"Wo ist die Gemeinde?"

Çeviri:Topluluk nerede?

August 7, 2017

6 Yorum


Dilan209299

köy neden kabul görmüyor

August 7, 2017

SteffiBookworm

Wo ist das Dorf?
Köy nerede?
Köy - das Dorf

August 7, 2017

Dilan209299

die Gemeinde'nin das Dorf ile eş anlamlı olduğu bilgisi için >> http://www.almancasozluk.net/index.php?q=die+gemeinde

August 7, 2017

SteffiBookworm

Ben Almanım. Farklılığı açıklamak kolay değil. Bir "Gemeinde" bir köy olabilir. Ve bir köyden daha fazlası olabilir. Örneğin küçük bir kasaba. Fakat kullanımdaki en büyük fark "Gemeinde" nin farklı anlamlarda da kullanılabilmesidir. Bir dini cemaat = eine religiöse Gemeinde / Gemeinschaft. Belediye = die Gemeindeverwaltung (Kurumsal statüye ve yerel yönetimlere sahip bir şehir veya kasaba.)

August 7, 2017

Dilan209299

Çok teşekkürler açıklamanız için :)

August 8, 2017

SteffiBookworm

Rica ederim :)

August 8, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.