"A girl"

Traducere:O fată

March 28, 2014

16 comentarii


FrumusikIsa

A girl=O fata nu are mai multe variante :)))


Maria739883

Totuși mai sus pronunță corect. :))


Maria739883

În loc să pronunțe : ă gărl, pronunță ei gărl.


Naron.one

Fata este acelasi lucru cu o fata. Deci ati putea pune 2 , 3 variante de scris.


fantomitzah

Nu știu dacă ai vrut să scrii ”fată” (girl) sau ”fata” (the girl).
Oricum, ideea e că păstrăm cuvântul nearticulat sau articulat hotărât sau nehotărât în traducere cum este și în propoziția originală.


mary501282

Nu pentru ca e "a girl =o fata " Si "the girl=fata"


iascisinmaria

sigur ca "a" inseamna "o"


constantin132569

Cum sar scrie tot e corecr

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.