Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"A girl"

Traducere:O fată

acum 4 ani

13 comentarii


FrumusikIsa

A girl=O fata nu are mai multe variante :)))

acum 3 ani

alonso460980

1 2 4 5 3 1 Power Rangers

cu 7 luni în urmă

alonso460980

25wgaglpqr

cu 7 luni în urmă

Naron.one

Fata este acelasi lucru cu o fata. Deci ati putea pune 2 , 3 variante de scris.

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Nu știu dacă ai vrut să scrii ”fată” (girl) sau ”fata” (the girl).
Oricum, ideea e că păstrăm cuvântul nearticulat sau articulat hotărât sau nehotărât în traducere cum este și în propoziția originală.

acum 4 ani

bragau.cri

Fată

acum 4 ani

mary501282

Nu pentru ca e "a girl =o fata " Si "the girl=fata"

cu 3 luni în urmă

Angi1975

"a" inseamna o

acum 2 ani

iascisinmaria

sigur ca "a" inseamna "o"

acum 2 ani

zabavaalex

Man, e simplu

acum 2 ani

AngelaTonu1

O fata- a girl

acum 1 an

alonso460980

Frații cu stick

cu 7 luni în urmă

TeodoraTan8

A girl-o fată

cu 4 luni în urmă