1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Dies sind Autos."

"Dies sind Autos."

Çeviri:Bunlar arabadır.

August 7, 2017

6 Yorum


humetin

Das ist das Auto - Dies sind (die) Autos.


reyhansivis

Dies/diese/dieses hangi durumlarda kullaniyoruz


humetin

Die Autos, die du siehst, sind sehr teuer. - Gördüğün arabalar çok pahalıdır.


humetin

Dies sind Autos, die zu schnell fahren - Bunlar çok hızlı giden arabalardır.


McgeeZac_TheOG

Uşağum ha bunlar arabadur.


_welisa

DiesER/diese/dieses ile noun kullanıyoruz; Dies= Das (sind) die ... Ben böyle anladım.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.