"Ŝifariĝisfortavirino."

Traducción:Ella se hizo una mujer fuerte.

Hace 1 año

4 comentarios


Simple.Man
Simple.Man

Kial oni ne uzas la akuzativon cxi tie, en tiu frazo?

Hace 1 año

Jorge.R.Nogueras

Pro tio, ke "fariĝi" (same kiel "esti") estas netransitiva verbo. Fakte, se la verbo finiĝas per "-iĝ", vi jam scias ke ĝi estas netransitiva, tial oni ne uzu la akuzativon.

Hace 1 año

Simple.Man
Simple.Man

Mi nun komprenas gxin. Dankon!

Hace 1 año

Jorge.R.Nogueras

Ne dankinde. :-)

Hace 1 año
Aprende esperanto en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.