1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das sind wichtige Wochen und…

"Das sind wichtige Wochen und Monate."

Çeviri:Bunlar önemli haftalar ve aylardır.

August 8, 2017

4 Yorum


noximelus

arkadaş bu haftalar ve aylar önemlidir neden olmaz ya adamı çığrından çıkarırsınız


SteffiBookworm

Bu cümlelerin Almanca çevirisi farklıdır:
Bu haftalar ve aylar önemlidir = Diese Wochen und Monate sind wichtig.
(wichtig bir yüklemlik kullanılan sıfat)
Bunlar önemli haftalar ve aylardır = Dies sind wichtige Wochen und Monate.
(wichtig sıfat) Ancak anlamları çok benzerdir.


noximelus

çok teşekkürler yardımcı olduğun için :)


SteffiBookworm

Rica ederim :)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.