"The women"

Traducere:Femeile

March 28, 2014

10 comentarii


MilcaAlina

Women-femei The women-femeile NU MEREU SE FACE PLURALUL CU TERMINATIA 'S'


Alex573613

Daca e cu "o" e singular , daca este cu "e" este plural. Nu se pune "s".


Irina412805

Woman - pluralul nu este evident.


ChewieDog3

Pluralul este women adica e


Alex573613

Pluralul este Women iar singular e Woman


MirelPence

Super propoziții


NICA306816

Ce este aia ven?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.