1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das ist nicht wesentlich."

"Das ist nicht wesentlich."

Çeviri:Şu önemli değildir.

August 9, 2017

10 Yorum


enanasya

Aa "bu gerekli değil" şeklinde çevirdim kabul etmedi! Allah aşkına "das" yerine "bu" mu yoksa "şu" mu kullanacağız? Nedir yanlış olan anlamadım.


humetin

Bu - das, das hier, dies
Şu - das, das da, dies/jenes
O - das, das dort, jenes


humetin

Wirklich? Ist das so wichtig? (Sagt man so?)


SteffiBookworm

Ja :) Und das o von so ist betont, ein langer Vokal. Nicht zu verwechseln mit:
Ist das so richtig? Hier wird das so als kurzer Vokal gesprochen, denn die Bedeutung des Wortes "so" ist hier anders: "auf diese Art und Weise".


humetin

Wesentlicher Informationen = Temel bilgiler


reyhansivis

Wirklich kullansak olmazmiydi


SteffiBookworm

"wichtig" daha iyi olur: "Das ist nicht wichtig"


ferow

wichtig ile çok bir farkı varmı


Mina734009

Bu esaslı değildir dedim kabul etmedi. Başka örnekte wesentlich için önemli yi kabul etmemişti. Yeknesaklık olmalı!!


Bahadr542006

Almanca cok düzensiz ve zevksiz bir dil.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.