"Das ist nicht wesentlich."

Çeviri:Şu önemli değildir.

August 9, 2017

9 Yorum


humetin

Wirklich? Ist das so wichtig? (Sagt man so?)

November 9, 2017

SteffiBookworm

Ja :) Und das o von so ist betont, ein langer Vokal. Nicht zu verwechseln mit:
Ist das so richtig? Hier wird das so als kurzer Vokal gesprochen, denn die Bedeutung des Wortes "so" ist hier anders: "auf diese Art und Weise".

November 12, 2017

enanasya

Aa "bu gerekli değil" şeklinde çevirdim kabul etmedi! Allah aşkına "das" yerine "bu" mu yoksa "şu" mu kullanacağız? Nedir yanlış olan anlamadım.

October 15, 2018

humetin

Bu - das, das hier, dies
Şu - das, das da, dies/jenes
O - das, das dort, jenes

October 15, 2018

humetin

Wesentlicher Informationen = Temel bilgiler

October 15, 2018

reyhansivis

Wirklich kullansak olmazmiydi

August 9, 2017

SteffiBookworm

"wichtig" daha iyi olur: "Das ist nicht wichtig"

August 10, 2017

ferow

wichtig ile çok bir farkı varmı

November 15, 2017

Mina734009

Bu esaslı değildir dedim kabul etmedi. Başka örnekte wesentlich için önemli yi kabul etmemişti. Yeknesaklık olmalı!!

November 6, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.