Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Das ist nicht wesentlich."

Çeviri:Şu önemli değildir.

1 yıl önce

8 Yorum


reyhansivis

Wirklich kullansak olmazmiydi

1 yıl önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

"wichtig" daha iyi olur: "Das ist nicht wichtig"

1 yıl önce

humetin

Wirklich? Ist das so wichtig? (Sagt man so?)

11 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Ja :) Und das o von so ist betont, ein langer Vokal. Nicht zu verwechseln mit:
Ist das so richtig? Hier wird das so als kurzer Vokal gesprochen, denn die Bedeutung des Wortes "so" ist hier anders: "auf diese Art und Weise".

11 ay önce

ferow
ferow

wichtig ile çok bir farkı varmı

11 ay önce

enanasya
enanasya

Aa "bu gerekli değil" şeklinde çevirdim kabul etmedi! Allah aşkına "das" yerine "bu" mu yoksa "şu" mu kullanacağız? Nedir yanlış olan anlamadım.

2 gün önce

humetin

Bu - das, das hier, dies
Şu - das, das da, dies/jenes
O - das, das dort, jenes

2 gün önce

humetin

Wesentlicher Informationen = Temel bilgiler

2 gün önce