"Das ist nicht wesentlich."

Çeviri:Şu önemli değildir.

1 yıl önce

9 Yorum


reyhansivis

Wirklich kullansak olmazmiydi

1 yıl önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

"wichtig" daha iyi olur: "Das ist nicht wichtig"

1 yıl önce

humetin

Wirklich? Ist das so wichtig? (Sagt man so?)

1 yıl önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Ja :) Und das o von so ist betont, ein langer Vokal. Nicht zu verwechseln mit:
Ist das so richtig? Hier wird das so als kurzer Vokal gesprochen, denn die Bedeutung des Wortes "so" ist hier anders: "auf diese Art und Weise".

1 yıl önce

ferow
ferow

wichtig ile çok bir farkı varmı

1 yıl önce

enanasya
enanasya

Aa "bu gerekli değil" şeklinde çevirdim kabul etmedi! Allah aşkına "das" yerine "bu" mu yoksa "şu" mu kullanacağız? Nedir yanlış olan anlamadım.

1 ay önce

humetin

Bu - das, das hier, dies
Şu - das, das da, dies/jenes
O - das, das dort, jenes

1 ay önce

humetin

Wesentlicher Informationen = Temel bilgiler

1 ay önce

Mina734009

Bu esaslı değildir dedim kabul etmedi. Başka örnekte wesentlich için önemli yi kabul etmemişti. Yeknesaklık olmalı!!

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.