"Go!"

Fordítás:Menj!

March 28, 2014

17 hozzászólás


wahrig

A "Gyerünk!" miért nem jó?

March 28, 2014

Clement1974

csatlakozom....


HajduMariann

ez egy felszólítás, amikor nem kell alanyt írni, ugyanúgy, ahogy a Let's go-nál sem tesszük ki az alanyt.


Lona08

a gyerünk, mééé nem jóó???


OMG.WTF

Mert ha felszolitasnal nincs alany akkor az mindig E/2 :)


Zuzukaa__

Angolul kell beírni amit hallassz!!


indaNikole

Mar nem azert de miert ugy mondja hogy Gölllll ??


JudithKiwi1

Yes, I am a native English speaker and thought she said "girl"!!


Zovat

és a megy miért nem jó? mikor a segítségben is az van oda írva hogy go-megy


KiskutyiAnna

Azért, mert felszólító módban van.


nynoemi

Mikor van go és mikor goes?


Zuzukaa__

go akkor van ha az alany: i ; you ; we ; they ; goes akkor van ha az alany: she ; he ; it ;


FehrAnna8

Zuzukaa! Köszi! Ez nagyon érthető, jó Segítség!!!


Vales72

Mi a kulonbseg a go es a goe kozott?


OMG.WTF

Az hogy olyan nincs hogy goe XDDDD


DraSzekr

Kedves vales

Nincs olyan hogy goe xD

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.