1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Drive slowly."

"Drive slowly."

Fordítás:Lassan vezess.

March 28, 2014

8 hozzászólás


SzabiDuolingo

Nem gondoltam volna hogy ez felszólító mondat, vagy ha az is akkor miért van pont ott ahol felszólító jelnek kellene lennie.


Tarnai

Nincs a mondatban alany, tehát felszólító mondat. Az angol pontot tesz a felszólító mondat végére


Petiatti

nem lehet hallani mit mond.


LszlTakcs12

Nem lehet rendesen érteni azt, amit mond az automata.


Efg7rQeS

Hol van itt a felszólítás?


ironcameleon

I drive. - Vezetek.
You drive. - Vezetsz.
He drives. - Vezet.
Drive. - Vezess!


KormannLsz

A vezess lassan szerintem ugyanazt jelenti, mint a lassan vezess. Üdvözlettel.


hokarcsi

Többször tapasztalom, hogy egyes feladatnál figyelembe veszik, illetve megadják a mondat jellegét (kijelentő, kérdő, felkiáltó) egyes esetekben pedig nem. Ez megtévesztő a tanulónak. Itt elfelejtették a felkiáltó jelet kirakni! Hibásan!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.