"Kadın"

Çeviri:Woman

March 28, 2014

31 Yorum
Tartışma kilitli.


ilayda788125

Women kadınlar mı demek oluyor?


redactedname349

No kadinlar demek oluyor


Tunabey1

Bunu yapamayan varmı ben yaptım


nazarakpunar

Hayir voman kadin kadin femek


vasevl

Woman kadın, women kadınlar demektir. Şahsen bunu woman kelimesinde bulunan a harfinden hatırlıyorum. Tekilliği belirtiyor ya :)


SEMAGLAKGL

Aslinda aradaki farki sohlemesi lazim sonucta sifirdan basliyorim ingilizveye ve bilmoyor dum yanlisi dusunup duruyorim a veya e harfinin etkisi oldugunu


rigby63

Woman - Vumın Women - Vimın


sofia_sarikaya

Benim bildiğim kadinlar ve kadin anlamina geliyo


sofia_sarikaya

Lütfen beğenirmisiniz


HedayatRah2

Women kadınlar anlamına geliyor


Aysu199064

ilk defa woman duyuyorum yoksa hep women di benim bildiğim.


redeba

Woman tekil women çoğul


krPeymaner

Woman kadin women ise kadinlar demek


utku709

Woman=Kadın Women=Kadınlar


ByEvirgen

Woman : bir kadını, women : birden fazla kadını kastediyor


MlpRainbow5

Women:kadınlar woman:kadın demek.


ZeynepYuce3

Ya her gördüğümde bu soru var arkadaşlar bu konunun daha üstünden gecmedigi icin bilen var bilmeyen var o yuzden en cok kullanilanin üstünden gidiyor


RanaKorucu

Woman, women ayrıntısını yeni öğreniyorum


-lalalalisa_m-

Woman: kadın Women: kadınlar 'Woman' tekil fakat 'women' çoğul bu yüzden 'women' yazınca yanlış kabul ediyor


Nurayhsen1

'Kadın' demektir


Yalnrkn

Neden the woman ile the woman arasindaki fark ne


HedayatRah2

İkisi de aynı fark yok kardeşim


Leman111370

Women degil miydi¿ lady bayan demek hata var


Duygunaz_Coskun

Bu da zorlancak bir şey yok yani kadın demek women demek


TueNazBark

Women yazıyorum woman olucak diyor, woman yazıyorum women olucak diyor


Betl997400

türkçesi tuhaf olamayan bir kişi bile göremedim btw ingilizce ögrenicem derken türkçeyi unutmuş herkes


Yarenaylak

Mandan başka adam ismi varmı?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.