Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kadın"

Çeviri:Woman

4 yıl önce

48 Yorum


Aysu199064

ilk defa woman duyuyorum yoksa hep women di benim bildiğim.

2 yıl önce

redeba

Woman tekil women çoğul

2 yıl önce

krPeymaner

Woman kadin women ise kadinlar demek

6 ay önce

utku709

Woman=Kadın Women=Kadınlar

6 ay önce

ByEvirgen

Woman : bir kadını, women : birden fazla kadını kastediyor

5 ay önce

iremBozkurt11

Erdi

5 ay önce

MlpRainbow5

Women:kadınlar woman:kadın demek.

2 ay önce

nasuh16122004

anca İngilizce bilmeyen yanlış yapar

1 yıl önce

utku709

Varya ancak yazmak için yazıyosunuz.

6 ay önce

ilayda788125

Women kadınlar mı demek oluyor?

7 ay önce

Sadiq735916

Yes

7 ay önce

Sadiq735916

Nasilsiz

7 ay önce

Sadiq735916

Hey

7 ay önce

AbdullahHa184014

çok kolay! cevap kadın

6 ay önce

2KuzenlerG

Very easy!

8 ay önce

Turamara

By kapısıdır

8 ay önce

Turamara

Ömngdsdfuüüğ

8 ay önce

VRFD9

0

3 ay önce

VRFD9

0987655371التتالاعههاااهحنللنللااممرﻻ ةﻻلمللنلانانتناتابلناكمططدجخخخخخخخهعغففقصص22354567890جكىﻻرئئنترؤ ﻻﻻنلمغفلليئءبلئءيعفءﻻ

3 ay önce

SemiDeniz

Kadın ya

3 yıl önce

EyllTakran1

Ben women yaptım ama yanlış dedi ama doğru da olur bence

2 yıl önce

utku709

Woman=Kadın Women=Kadınlar

6 ay önce

MERFARUK878394

woman

1 yıl önce

EbuAs1

Women olmazmı

1 yıl önce

epack1807
epack1807

Women çoğul woman tekil

3 ay önce

Turamara

Ochocinco

8 ay önce

Turamara

İspanyol jıgfbjıweuopğğü,

8 ay önce

Sadiq735916

Ok

7 ay önce

Didemenol

adam

2 yıl önce

feyzanur49248

Adam mııı ? Attın kafadan

2 yıl önce

ugurkarabe

Kadın cevabı doğru diden hanim

2 yıl önce

Ebru102207

Cevap:kadın:-) :-) :-) :-) :-) çok basit...

2 yıl önce

FeyzaYurdakan

:-)

2 yıl önce

doganmah

konu ile ilgili değil, soru "bu yazıyı çevir idi"

2 yıl önce

Deniz622724

İlkinde woman yazdim yanlis dedi ikincide women yazdim yine yanlis dedi

2 yıl önce

Tlay974808

Bence tekrar bir kez daha bakmalıydın

1 yıl önce

Tuana331585

Çok kolay hahahaha:-):-):-)

1 yıl önce

krPeymaner

Haha :)

6 ay önce

Tlay974808

Katılıyorum

1 yıl önce

utku709

Yazmak icin yazmayin

6 ay önce

BugBounty

"><svg/onload=alert(4141)>

1 yıl önce

Arza320619

bildiğim kadarıyla whoman dı

11 ay önce

erdem597544

Bok erkek cocuk

3 yıl önce

sleymankoz1

Bencede

2 yıl önce

1905bk

Bok

3 yıl önce

sude_ece_1304

Dikkat çekmeye veya ilginçleşmeye çalışmayın

2 yıl önce

EmirYK

Fuck

3 yıl önce