"Kadın"

Çeviri:Woman

March 28, 2014

30 Yorum


ilayda788125

Women kadınlar mı demek oluyor?


Duo.......

No kadinlar demek oluyor


vasevl

Woman kadın, women kadınlar demektir. Şahsen bunu woman kelimesinde bulunan a harfinden hatırlıyorum. Tekilliği belirtiyor ya :)


SEMAGLAKGL

Aslinda aradaki farki sohlemesi lazim sonucta sifirdan basliyorim ingilizveye ve bilmoyor dum yanlisi dusunup duruyorim a veya e harfinin etkisi oldugunu


Aysu199064

ilk defa woman duyuyorum yoksa hep women di benim bildiğim.


redeba

Woman tekil women çoğul


krPeymaner

Woman kadin women ise kadinlar demek


ZeynepYuce3

Ya her gördüğümde bu soru var arkadaşlar bu konunun daha üstünden gecmedigi icin bilen var bilmeyen var o yuzden en cok kullanilanin üstünden gidiyor


utku709

Woman=Kadın Women=Kadınlar


ByEvirgen

Woman : bir kadını, women : birden fazla kadını kastediyor


MlpRainbow5

Women:kadınlar woman:kadın demek.


RanaKorucu

Woman, women ayrıntısını yeni öğreniyorum


-lalalalisa_m-

Woman: kadın Women: kadınlar 'Woman' tekil fakat 'women' çoğul bu yüzden 'women' yazınca yanlış kabul ediyor


Nurayhsen1

'Kadın' demektir


berjin258165

Woman lady dediler


Yalnrkn

Neden the woman ile the woman arasindaki fark ne


EMRCAN568080

Lady nasıl kadın demek?


Leman111370

Women degil miydi¿ lady bayan demek hata var


Mahmutsami695902

Şıklar çok saçma geldi ve ceval lady böyle bir şey görmedim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.