"Kadın"

Çeviri:Woman

4 yıl önce

12 Yorum


Aysu199064

ilk defa woman duyuyorum yoksa hep women di benim bildiğim.

2 yıl önce

redeba

Woman tekil women çoğul

2 yıl önce

krPeymaner

Woman kadin women ise kadinlar demek

10 ay önce

utku709

Woman=Kadın Women=Kadınlar

10 ay önce

haticeceli5

Hera

2 ay önce

haticeceli5

Delimisin

2 ay önce

eren560451

Ben ikisinide gordum ama o galiba amerika ve ingilterede farklı yazılıyo

1 ay önce

sultan209190

Hayir

2 hafta önce

ilayda788125

Women kadınlar mı demek oluyor?

11 ay önce

Sadiq735916

Yes

11 ay önce

sultan209190

Bence cok kolay

2 hafta önce

sena563889

Adam deyince the man Kadın deyince woman

2 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.