Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"Kadın"

Translation:Woman

0
4 years ago

19 Comments


nasuh16122004

anca İngilizce bilmeyen yanlış yapar

3
Reply1 year ago

utku709

Varya ancak yazmak için yazıyosunuz.

3
Reply5 months ago

Aysu199064

ilk defa woman duyuyorum yoksa hep women di benim bildiğim.

1
Reply2 years ago

redeba

Woman tekil women çoğul

6
Reply2 years ago

krPeymaner

Woman kadin women ise kadinlar demek

1
Reply5 months ago

utku709

Woman=Kadın Women=Kadınlar

0
Reply5 months ago

ByEvirgen

Woman : bir kadını, women : birden fazla kadını kastediyor

0
Reply4 months ago

iremBozkurt11

Erdi

0
Reply3 months ago

MlpRainbow5

Women:kadınlar woman:kadın demek.

0
Reply2 weeks ago

ilayda788125

Women kadınlar mı demek oluyor?

1
Reply6 months ago

Sadiq735916

Yes

1
Reply5 months ago

Sadiq735916

Nasilsiz

1
Reply5 months ago

Sadiq735916

Hey

1
Reply5 months ago

AbdullahHa184014

çok kolay! cevap kadın

1
Reply4 months ago

2KuzenlerG

Very easy!

0
Reply7 months ago

Turamara

By kapısıdır

0
Reply6 months ago

Turamara

Ömngdsdfuüüğ

0
Reply6 months ago

VRFD9

0

0
Reply2 months ago