1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Wegen wem?"

"Wegen wem?"

Çeviri:Kimin yüzünden?

August 10, 2017

5 Yorum


hilalim2

Bence wegen mir emin degilim ama

September 16, 2017

Eralporkun

Kimden ötürü? Kabul edilmeli, aynı anlam

August 23, 2018

reyhansivis

Benim yuzumden ne demek o zaman

August 10, 2017

Ebuzer4624

Bence "Wegen wessen" olmalı. Çünkü "wegen" genitivdir. Genitiv olunca "wer" sorusu "wessen" oluyor sanki.

Genitiv "wegen" ile dativ "wem" yanyana olmamış sanki!..

December 18, 2018

humetin

Kausale Beziehungen: Die Präposition wegen

Mit der Präposition wegen kannst du einen Grund angeben.

https://learngerman.dw.com/de/pr%C3%A4position-wegen/l-38489408/gr-39127564

December 18, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.