"Wegen wem?"

Çeviri:Kimin yüzünden?

1 yıl önce

5 Yorum


hilalim2

Bence wegen mir emin degilim ama

1 yıl önce

reyhansivis

Benim yuzumden ne demek o zaman

1 yıl önce

Eralporkun

Kimden ötürü? Kabul edilmeli, aynı anlam

6 ay önce

Ebuzer4624

Bence "Wegen wessen" olmalı. Çünkü "wegen" genitivdir. Genitiv olunca "wer" sorusu "wessen" oluyor sanki.

Genitiv "wegen" ile dativ "wem" yanyana olmamış sanki!..

2 ay önce

humetin

Kausale Beziehungen: Die Präposition wegen

Mit der Präposition wegen kannst du einen Grund angeben.

https://learngerman.dw.com/de/pr%C3%A4position-wegen/l-38489408/gr-39127564

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.