1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Wir wohnen am Rhein."

"Wir wohnen am Rhein."

Çeviri:Biz Ren kıyısında yaşıyoruz.

August 10, 2017

5 Yorum


Gluslu0

kıyısında hangisi.ren'de olmaz mı


humetin

Olmaz ! Örnek : Biz Porsuk çayının kıyında oturuyoruz. an dem (am) Rhein - am Tisch (masanın kenarında)


reyhansivis

'in' gelmesi gerekmiyomu


SteffiBookworm

"in" kullanamazsın, çünkü "Rhein" bir nehir.


EsraYldz571360

yanlış çeviri var türkçede Ren kelimenin anlamı yoktur tıp diliminde böbrektir lakin almancada rhein bir nehirdir nehir olarak düzeltebilirsiniz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.