1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "This message is wrong."

"This message is wrong."

Fordítás:Ez az üzenet téves.

March 28, 2014

11 hozzászólás


bone001

Ennek wrong-nak megint alászaladtam. Kizárt, hogy így ejtik.


hcbalint

Nem mindegy, hogy brit vagy amerikai kiejtés. Amerikaik így ejtik, mert a duolingo amcsi. Iskolákban viszont brit angolt tanítanak. itt meghallgathatod: http://dictionary.cambridge.org/dictionary/british/wrong


FerencSzendrei

Válaszom: ez téves üzenet....nem fogadta el......jelentettem


Gy.B.

Lehet azert mert Malajziában élek, de nekem semmi bajom a "wrong"-gal...

Itt hallok sokkal cifrábbakat is.


3DartBlade

Ez egy paradoxon btw.


BalzsBoros

wrong... ezt soha nem hallottam még ilyen furcsán kiejtve


vi.hrvth

a wrong-ot well-nek értettem és ha úgy hallgatod akkor így is és úgy is lehet érteni a hanganyagot ...


ronkovics86

Először leírtam hallás alapján, hogy "wrong", vagy inkább csak ezt gondoltam, aztán meghallgattam még háromszor és minden másnak értettem... Utoljára "long" lett. Nem jött be. :-)


Zoltan92

Olyan nehez ez a wrong szocska. Meghallgattam vagy szazszor.. de en "now" -nak ertem. Persze tudom hogy nem illene oda,de akkor is ...


VeronikaSz10

Én is long-nak értettem, de nem írtam be :-D gondoltam, hogy nem az :-P

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.