A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"This message is wrong."

Fordítás:Ez az üzenet téves.

4 éve

11 hozzászólás


bone001

Ennek wrong-nak megint alászaladtam. Kizárt, hogy így ejtik.

4 éve

hcbalint

Nem mindegy, hogy brit vagy amerikai kiejtés. Amerikaik így ejtik, mert a duolingo amcsi. Iskolákban viszont brit angolt tanítanak. itt meghallgathatod: http://dictionary.cambridge.org/dictionary/british/wrong

3 éve

FerencSzendrei

Válaszom: ez téves üzenet....nem fogadta el......jelentettem

4 éve

Gy.B.

Lehet azert mert Malajziában élek, de nekem semmi bajom a "wrong"-gal...

Itt hallok sokkal cifrábbakat is.

3 éve

BalzsBoros

wrong... ezt soha nem hallottam még ilyen furcsán kiejtve

4 éve

ClarkAtti

Apam, ahogy ez a no beszel......őrület

4 éve

nailtrail
nailtrail

Ja, mert valójában egy TTS szoftver :)

3 éve

vi.hrvth
vi.hrvth

a wrong-ot well-nek értettem és ha úgy hallgatod akkor így is és úgy is lehet érteni a hanganyagot ...

4 éve

ronkovics86

Először leírtam hallás alapján, hogy "wrong", vagy inkább csak ezt gondoltam, aztán meghallgattam még háromszor és minden másnak értettem... Utoljára "long" lett. Nem jött be. :-)

3 éve

Zoltan92
Zoltan92

Olyan nehez ez a wrong szocska. Meghallgattam vagy szazszor.. de en "now" -nak ertem. Persze tudom hogy nem illene oda,de akkor is ...

3 éve

VeronikaSz10

Én is long-nak értettem, de nem írtam be :-D gondoltam, hogy nem az :-P

3 éve