"Sie spielen mit dem Haustier."

Çeviri:Evcil hayvanla oynuyorlar.

August 11, 2017

8 Yorum
Tartışma kilitli.


yunusemreguven

Evcil hayvanlarla oynarlar cevabı kabul edilmeliydi demi?


SteffiBookworm

tekil / çoğul
Evcil hayvanla oynuyorlar.
- Sie spielen mit dem Haustier.
Evcil hayvanlarla oynuyorlar.
- Sie spielen mit den Haustieren.


ahmet438616

Bu dem ne anlamadim gitti


SteffiBookworm

hayvanla = hayavan ile
ile = mit
Almancada bir Artikel gereklidir, belirli yoksa belirsiz.
Bu nedenle "mit Haustier" yanlış fakat "mit einem Haustier" veya "mit dem Haustier" doğru çeviridir.
Neden "dem/einem" (Dativ) ama "der/ein" (Nominativ) değil?
Çünkü "mit" Dativ gerekir.


Ergeva

Onlar evcil hayvanlarla oynuyor, cevabının neresi yanlış?


Karaman06

Başına onlar yazdım diye kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.