"Sie spielen mit dem Haustier."

Çeviri:Evcil hayvanla oynuyorlar.

1 yıl önce

4 Yorum


yunusemreguven

Evcil hayvanlarla oynarlar cevabı kabul edilmeliydi demi?

1 yıl önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

tekil / çoğul
Evcil hayvanla oynuyorlar.
- Sie spielen mit dem Haustier.
Evcil hayvanlarla oynuyorlar.
- Sie spielen mit den Haustieren.

1 yıl önce

cezayirli
cezayirli

"O evcil hayvanla oynuyor" olmaz mı?

1 yıl önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Tekil : sie spielt (o)
Çoğul : sie spielen (siz veya onlar)

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.