"Ten pies jest twój."

Tłumaczenie:The dog is yours.

1 rok temu

8 komentarzy


faust237114

Dla czego jest "the " a nie "this '" ?

6 miesięcy temu

Aleksandra433033

Bo the oznacza ten a this to

2 miesiące temu

Aleksandra433033

Np.this is.... to jest... kapuje?

2 miesiące temu

Natalia369640

dlaczego na końcu mamy yours??

1 rok temu

Igor195542

Bo your's z angielskiego to twój twoje

1 rok temu

ola356560

Your też znaczy twój? Nie wiem kiedy zastosować yours/your

1 miesiąc temu

UlaMankiew

Ja źle napisałam nie umiem...

1 rok temu

Aleksandra433033

A your to też oznacza twój?

2 miesiące temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.