"Ten pies jest twój."

Tłumaczenie:The dog is yours.

8/11/2017, 5:22:19 AM

8 komentarzy


faust237114

Dla czego jest "the " a nie "this '" ?

8/14/2018, 10:46:15 AM

Aleksandra433033

Bo the oznacza ten a this to

12/6/2018, 10:38:00 PM

Aleksandra433033

Np.this is.... to jest... kapuje?

12/6/2018, 10:38:50 PM

Natalia369640

dlaczego na końcu mamy yours??

8/11/2017, 5:22:19 AM

Igor195542

Bo your's z angielskiego to twój twoje

8/12/2017, 6:26:44 PM

ola356560

Your też znaczy twój? Nie wiem kiedy zastosować yours/your

1/1/2019, 1:30:32 PM

UlaMankiew

Ja źle napisałam nie umiem...

9/15/2017, 12:32:39 PM

Aleksandra433033

A your to też oznacza twój?

12/6/2018, 10:36:47 PM
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.