"Bu bardaklar katalogda mı?"

Çeviri:Sind die Gläser in dem Katalog?

August 11, 2017

4 Yorum
Tartışma kilitli.


ParisienBerliner

Die glaser değil, diese glaser olmalıydı


unutmaz

burada ki hier neden kullanıldı ve biz bu kelimeyi ne zaman kullanmalıyız


unutmaz

burada ki hier neden kullanıldı ve biz bu kelimeyi ne zaman kullanmalıyız


SteffiBookworm

Efendim, anlamadım. Almanım. Bu örnekte "hier" kullanılmadı. "Hier, da, dort" "burada, şurada, orada" gibi kullanılabılır.
http://www.almancam.com/habergoster.asp?id=418

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.