Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bu bardaklar katalogda mı?"

Çeviri:Sind die Gläser in dem Katalog?

1 yıl önce

3 Yorum


unutmaz
unutmaz

burada ki hier neden kullanıldı ve biz bu kelimeyi ne zaman kullanmalıyız

1 yıl önce

unutmaz
unutmaz

burada ki hier neden kullanıldı ve biz bu kelimeyi ne zaman kullanmalıyız

1 yıl önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Efendim, anlamadım. Almanım. Bu örnekte "hier" kullanılmadı. "Hier, da, dort" "burada, şurada, orada" gibi kullanılabılır.
http://www.almancam.com/habergoster.asp?id=418

1 yıl önce