A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Why did I say that?"

Fordítás:Miért mondtam azt?

4 éve

9 hozzászólás


vargagyorgy0

Nincs valasztasi lehetoseg

11 hónapja

gezoltan

Az "Ezt miért mondtam?" miért nem jó?

4 éve

Melkoka

Szerintem azért mert hogy a "that" azt jelenti "azt" és nem pedig "ezt". Én is mindig ezeket rontom el. :S

4 éve

galnekkriszta

Ennek ellenére mégis így helyes a fordítása az alábbi mondatnak: Where id you hear that? Hol hallottad ezt? De szerencsére amikor beírtam azt, hogy Hol hallottad azt? elfogdta.

3 éve

PotocskaFa

Nekem elfogadta azt hogy Miért mondtam ezt xD Azt hittem rossz lesz mikor lenyomtam mert észbe kaptam hogy elnéztem de elfogadta...

7 hónapja

Simon868265

Miért nem jó az ,hogy "Miért mondtam azt"

2 éve

pappne

Mért et nem fogadta el.Mért?

3 éve

StTnde
StTnde

Mert a mért az egy múlt idejű ige, ami nincs a pèldamondatban :-)

2 éve

Maminti.
Maminti.

Miért mért mértéktelenül? :)

2 éve