Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"To oblečení je ve výprodeji."

Překlad:The clothes are on sale.

před 1 rokem

4 komentáře


rejlmen
rejlmen

Měl bych dotaz na jednotné a množné číslo u "clothes". Nebo jak se odliší: To oblečení je ve výprodeji / Ta oblečení jsou ve výprodeji? Dík.

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Anglictina temer jednotne nepouziva.

Ale pokud byste potreboval vypichnout jeden kus obleceni, tak to bude prave 'a piece of clothes'

před 1 rokem

Vlcek1942

'On sale' a 'for sale' má v této větě stejný význam? Děkuji za vysvětlení.

před 11 měsíci

kowalsky2
kowalsky2Plus

For sale znamená že něco je na prodej. On sale znamená že na něco je sleva, že stojí méně než obvykle. (Ne však sleva jako například studentská.)

před 8 měsíci