"The children eat an apple."

Traducere:Copiii mănâncă un măr.

acum 4 ani

6 comentarii


PaulaI03

Pana mea ,am uitat sa pun un "i"

acum 4 ani

Julian258347

la fel, de 3 ori neatent!

acum 1 an

gavvag

The childrens, not the children

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Singular: child = copil ; the child = copilul

Plural: children = copii ; the children = copiii

( the childs, the childrens -> nu există )

acum 4 ani

PaulEu

You are right

acum 4 ani

Zuzy218259

Multumesc pentru explicatie ;)

cu 6 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.