Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kim anahtarları saklıyor?"

Çeviri:Wer erhält den Schlüssel?

0
11 ay önce

4 Yorum


unutmaz
unutmaz

anahtarlar çoğul o zaman burada Wer erhalt die Schlüssel olmayacak mı nereyi kaçırıyorum arkadaşlar

2
Cevap ver111 ay önce

Kazm785794

Bende aynı fikirdeyim "anahtarı" yazmıyor "anahtarları" yazıyor "die" olması gerekir.

1
Cevap ver4 ay önce

falancaninoglu

Maalesef cogul degil tekil anlamda, ceviri yanlis. Anahtar akkusativ durumda, yani anahtari, der den oluyor.

1
Cevap ver15 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Kim anahtarı saklıyor? - Wer erhaelt den Schlüssel?
Kim anahtarları saklıyor? - Wer erhaelt die Schlüssel?

0
Cevap ver5 ay önce