"Kim anahtarları saklıyor?"

Çeviri:Wer erhält den Schlüssel?

1 yıl önce

4 Yorum


unutmaz
unutmaz

anahtarlar çoğul o zaman burada Wer erhalt die Schlüssel olmayacak mı nereyi kaçırıyorum arkadaşlar

1 yıl önce

Kazm785794

Bende aynı fikirdeyim "anahtarı" yazmıyor "anahtarları" yazıyor "die" olması gerekir.

6 ay önce

aydinvs
aydinvs

Maalesef cogul degil tekil anlamda, ceviri yanlis. Anahtar akkusativ durumda, yani anahtari, der den oluyor.

7 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Kim anahtarı saklıyor? - Wer erhaelt den Schlüssel?
Kim anahtarları saklıyor? - Wer erhaelt die Schlüssel?

7 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.