Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Was ist die Uhrzeit?"

Çeviri:Saat kaç?

1 yıl önce

6 Yorum


reyhansivis

Wie spät ist es olmazmi

1 yıl önce

oduman77

Olur, ama burda farklı bir şekil kullanmışlar.

1 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

Evet, Almanya'da demek: "wie spät ist es? veya Wieviel Uhr ist es?" Asla demek: "Was ist die Uhrzeit" ama bu cümlenin çeviri, düşünyorum.

11 ay önce

oduman77

Was ist die Uhrzeit? Güncel saat kaç, güncel saat ne? Güncel, güncellemek fiilinden geliyor. Englisch, update. "Saat kaç" diye sorulduğu andaki zamanı kastediyor.

11 ay önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

öğrendiğim iyi oldu. Teşekkürler

11 ay önce

oduman77

Gern geschehen :-)

11 ay önce