"Was ist die Uhrzeit?"

Çeviri:Saat kaç?

August 11, 2017

9 Yorum
Tartışma kilitli.


reyhansivis

Wie spät ist es olmazmi


oduman77

Olur, ama burda farklı bir şekil kullanmışlar.


SabineBergmann1

Evet, Almanya'da demek: "wie spät ist es? veya Wieviel Uhr ist es?" Asla demek: "Was ist die Uhrzeit" ama bu cümlenin çeviri, düşünyorum.


oduman77

Was ist die Uhrzeit? Güncel saat kaç, güncel saat ne? Güncel, güncellemek fiilinden geliyor. Englisch, update. "Saat kaç" diye sorulduğu andaki zamanı kastediyor.


SabineBergmann1

öğrendiğim iyi oldu. Teşekkürler


oduman77

Gern geschehen :-)


Diana.888

Tam doğru - bu cümle Almanca´da saf saçmalık - bana göre doğru çeviri "saat ne?" yazdım, ama Duolingo hatalı olduğumu söylüyor... :(


SabineBergmann1

Haklisin, Almanya'da kimse "Was ist die Uhrzeit" sormazdi. Herkes "Wie spät ist es?" sorardi.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.