1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Was ist die Uhrzeit?"

"Was ist die Uhrzeit?"

Çeviri:Saat kaç?

August 11, 2017

8 Yorum


reyhansivis

Wie spät ist es olmazmi


oduman77

Olur, ama burda farklı bir şekil kullanmışlar.


SabineBergmann1

Evet, Almanya'da demek: "wie spät ist es? veya Wieviel Uhr ist es?" Asla demek: "Was ist die Uhrzeit" ama bu cümlenin çeviri, düşünyorum.


oduman77

Was ist die Uhrzeit? Güncel saat kaç, güncel saat ne? Güncel, güncellemek fiilinden geliyor. Englisch, update. "Saat kaç" diye sorulduğu andaki zamanı kastediyor.


SabineBergmann1

öğrendiğim iyi oldu. Teşekkürler


oduman77

Gern geschehen :-)


ahatdou

ben ne yazdım be

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.