"Was ist die Uhrzeit?"

Çeviri:Saat kaç?

1 yıl önce

6 Yorum


reyhansivis

Wie spät ist es olmazmi

1 yıl önce

oduman77

Olur, ama burda farklı bir şekil kullanmışlar.

1 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

Evet, Almanya'da demek: "wie spät ist es? veya Wieviel Uhr ist es?" Asla demek: "Was ist die Uhrzeit" ama bu cümlenin çeviri, düşünyorum.

1 yıl önce

oduman77

Was ist die Uhrzeit? Güncel saat kaç, güncel saat ne? Güncel, güncellemek fiilinden geliyor. Englisch, update. "Saat kaç" diye sorulduğu andaki zamanı kastediyor.

1 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

öğrendiğim iyi oldu. Teşekkürler

1 yıl önce

oduman77

Gern geschehen :-)

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.