Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The meal was including the wine."

Çeviri:Yemek şarabı içeriyordu.

1 yıl önce

4 Yorum


lalelalelale

include kapsamak demektir.Neden dogru cevapları yanlış kabul ediyorsunuz anlamak zor.

1 yıl önce

Apostle_
Apostle_

Doğru olduğunu düşündüğün cevabı da yazar mısın lütfen? Belki o zaman, yanlışsa nedeni söylenebilir.

1 yıl önce

enanasya
enanasya

Türkçesi kötü.

4 ay önce

.png
.png

yemek şarabı da dahil ediyordu bir bakımdan doğru olmaz mı? Include'un anlamı dahil etmek, içermek değil mi sonuçta?

1 hafta önce