"The meal was including the wine."

Çeviri:Yemek şarabı içeriyordu.

1 yıl önce

6 Yorum


lalelalelale

include kapsamak demektir.Neden dogru cevapları yanlış kabul ediyorsunuz anlamak zor.

1 yıl önce

Apostle_
Apostle_

Doğru olduğunu düşündüğün cevabı da yazar mısın lütfen? Belki o zaman, yanlışsa nedeni söylenebilir.

1 yıl önce

enanasya
enanasya

Türkçesi kötü.

6 ay önce

.png
.png

yemek şarabı da dahil ediyordu bir bakımdan doğru olmaz mı? Include'un anlamı dahil etmek, içermek değil mi sonuçta?

2 ay önce

OzanBal

Doğru olarak gösterilen "Yemek şarabı içeriyor." cümlesi anlamsız bir cümle. "Öğün şarap içeriyordu, menüde şarap vardı." vb.ile değiştirilmesi mantıklı olabilir.

2 ay önce

ersinkecis

Öğün şarap içeriyordu. Da doğru kabul edilmeliydi

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.