A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Van rádióm."

Fordítás:I have a radio.

4 éve

8 hozzászólás


czahevi

A számítógépnél nem kellett az "a", itt meg kell?

4 éve

Harga
Harga

Itt is kell.

8 hónapja

ZsofiaHorv

Számítógépnél is kellett az 'a'. Nekem ezért is vette el egy szívecskémet, mert nem figyeltem rá.

4 éve

szama2

I have my radio?

4 éve

Harga
Harga

? Ez inkább kijelentő. Nálam van a rádióm.

8 hónapja

adivizio

I have radio. Miert nem helyes ez a mondat, nem egy rádióról beszélünk.

3 éve

Harga
Harga

Az angolok nem így tanulták.

8 hónapja

nagylorinc

Miert nem helYes : I have got a radio???

3 éve