"It goes on."

Fordítás:Ez folytatódik.

4 éve

6 hozzászólás


Boribon01

örülök, hogy olyan mondatokon gyakoroltatja az elöljárókat, amik kifejezések, és nem olyanokon, ahol mint elöljáró van szerepe pl. az on-nak :(

4 éve

etusor

"Ez megy." Miért nem jó?

4 éve

JaMi75

mert angolul kell beírni a választ :)

4 éve

gabomamo

ez egy kifejezés: the life goes on /az élet megy tovább

4 éve

JaMi75

Hááát... vagy tizenötödikre hallgatva meglett az a goes,de sokáig nem mertem beírni,mert totál gones-nak hallottam (ami még furább) :/

4 éve

Judit239080

A hangfelvételen tisztán hallható, hogy: Its goes on.

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.