Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The women's coats"

Traducere:Paltoanele femeilor

acum 4 ani

10 comentarii


eeoana
eeoana

De ce imi spune ca paltoane nu este corect ?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pentru că trebuie să fie articulat, ”paltoanele”, nu ”paltoane”.
Dar care a fost răspunsul tău complet?

acum 4 ani

scarlatpau

E corect

cu 9 luni în urmă

FotinSebas

Ok

acum 1 an

DariaIoana2007
cu 7 luni în urmă

dumnezeunp

Eu am scris "hainele femeii" si a fost gresit.

cu 8 luni în urmă

draganmari16

Nu este corect asa cum ai scris

cu 8 luni în urmă

bytza12

De ce zice ca nu este corect paltonul femeii?

cu 7 luni în urmă

Radu4488654

Atunci când se pune ''s'',e plural. Fără ''s'',e singular.

cu 1 lună în urmă

Laura429242

Este corect deoarece pluralul cuvantului "woman" nu e "womans" ci este "women"!!!!

cu 1 lună în urmă