1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The women's coats"

"The women's coats"

Traducere:Paltoanele femeilor

March 28, 2014

30 de comentarii


eeoana

De ce imi spune ca paltoane nu este corect ?


fantomitzah

Pentru că trebuie să fie articulat, ”paltoanele”, nu ”paltoane”.
Dar care a fost răspunsul tău complet?


Laura429242

Este corect deoarece pluralul cuvantului "woman" nu e "womans" ci este "women"!!!!


AlexandraB909945

Eu am scris Feneile au paltoane si a zis ca e incarect de ce


poooc

Corect e paltoanele femeilor


MarinetandAdrien

Programa are un defect.


Adriana1957

Se poate traduce si "Mantourile" femeilor?


fantomitzah

Nu cred ca este chiar atat de folosit acest termen şi nici nu l-am găsit printre primele traduceri ale lui "coat", de aceea nu l-am adăugat ca variantă. Dar dacă voi credeţi că e foarte util, atunci l-am putea adăuga (având în vedere că "mantou" are doar traducerea "coat").

Pentru "coats" traducerile principale sunt "haine" si "paltoane", dar am ales să afisăm soluţii cu cuvântul "paltoane" , pentru a nu apărea confuzii la traducerile în sens invers, către engleză, unde "haine" se poate traduce şi prin "coats" dar şi prin "clothes".
Deci am lăsat clar ca acolo unde vedeţi "paltoane" să ştiţi că trebuie folosit "coats", iar unde vedeţi "haine" trebuie folosit "clothes" (dar uneori trebuie să existe aici şi varianta cu coats, dacă lipseşte lăsaţi raport).


MirelaDine

Eu am răspuns "hainele femeilor" și mi-a dat greșit. :-( Am să folosesc atunci variantele propuse de tine, cu toate că știu acum că nu am greșit.


Diana-Chirifhoen

Da cati bronzati sunt aici⁉


Joke704478

Eu am scris asta invers


moldovandu2

De ce nu pronunți corect?


BA0LaFSa

Se aude exact la fel si Woman si Women !!Daca urmeaza un verb, se pot diferentia


MariaJ847988

Eu am pus 's la o alta cu men's și mi-a apărut că e gresit din cauza spaţiului dintre apostrof și s. și aici am pus ' s și tot îmi apare greșit. Mă scoate din pepeni...


dumnezeunp

Eu am scris "hainele femeii" si a fost gresit.


draganmari16

Nu este corect asa cum ai scris


MirelaDine

Corect era "hainele femeilor", woman = femeie și women = femei


bytza12

De ce zice ca nu este corect paltonul femeii?


Radu4488654

Atunci când se pune ''s'',e plural. Fără ''s'',e singular.


MirelaDine

"s" la finalul cuvântului arată pluralul. woman = femeie și women = femei


Shelin590717

'S-ul de care zici tu se traduce prin "hainele ei" a femeii că dacă nu pui "'s"-ul la finalul cuvantului ar insemna "Hainele femeia" ceea ce nu este corect:)


Shelin590717

Paltoanele, femeile:))


bibi747953

Ar trebui sa explice mai bine înainte

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.