"The women's coats"

Traducere:Paltoanele femeilor

acum 4 ani

5 comentarii


eeoana
eeoana

De ce imi spune ca paltoane nu este corect ?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pentru că trebuie să fie articulat, ”paltoanele”, nu ”paltoane”.
Dar care a fost răspunsul tău complet?

acum 4 ani

Laura429242

Este corect deoarece pluralul cuvantului "woman" nu e "womans" ci este "women"!!!!

cu 4 luni în urmă

FotinSebas

Ok

acum 1 an

DariaIoana2007
cu 10 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.