"The women's coats"

Traducere:Paltoanele femeilor

acum 4 ani

11 comentarii


eeoana
eeoana

De ce imi spune ca paltoane nu este corect ?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pentru că trebuie să fie articulat, ”paltoanele”, nu ”paltoane”.
Dar care a fost răspunsul tău complet?

acum 4 ani

scarlatpau

E corect

acum 1 an

Laura429242

Este corect deoarece pluralul cuvantului "woman" nu e "womans" ci este "women"!!!!

cu 5 luni în urmă

FotinSebas

Ok

acum 1 an

DariaIoana2007
cu 11 luni în urmă

AlexandraB909945

Eu am scris Feneile au paltoane si a zis ca e incarect de ce

acum 1 săptămână

Adriana1957

Se poate traduce si "Mantourile" femeilor?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Nu cred ca este chiar atat de folosit acest termen şi nici nu l-am găsit printre primele traduceri ale lui "coat", de aceea nu l-am adăugat ca variantă. Dar dacă voi credeţi că e foarte util, atunci l-am putea adăuga (având în vedere că "mantou" are doar traducerea "coat").

Pentru "coats" traducerile principale sunt "haine" si "paltoane", dar am ales să afisăm soluţii cu cuvântul "paltoane" , pentru a nu apărea confuzii la traducerile în sens invers, către engleză, unde "haine" se poate traduce şi prin "coats" dar şi prin "clothes".
Deci am lăsat clar ca acolo unde vedeţi "paltoane" să ştiţi că trebuie folosit "coats", iar unde vedeţi "haine" trebuie folosit "clothes" (dar uneori trebuie să existe aici şi varianta cu coats, dacă lipseşte lăsaţi raport).

acum 4 ani

MirelaDine

Eu am răspuns "hainele femeilor" și mi-a dat greșit. :-( Am să folosesc atunci variantele propuse de tine, cu toate că știu acum că nu am greșit.

cu 2 luni în urmă

Matei345233

Ar trebui

acum 1 an
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.