Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Це вид з її кімнати."

Переклад:This is the view from her room.

1 рік тому

5 коментарів


Khlivnyuk

«It is a view from her room» Поясніть чому не прийняли артикль «a», view здається злічуваний? Видів може бути декілька.

1 рік тому

Milkho
Milkho

Повинно було б прийняти. Надсилайте репорти про невраховані варіанти.

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Я поставив означений артикль, бо йдеться про вид із певної кімнати, а він може бути тільки один.

6 місяців тому

Khlivnyuk

Можна подискутувати скільки видів може бути саме з кімнати, наприклад, якщо вона кутова чи мансардна. Одне вікно на озеро, а інше на цвинтар, скільки видів? Один вид буде із одного вікна, а не з кімнати, імхо.

5 місяців тому

Lesia1010
Lesia1010

Khlivnyuk :))) Дуже мило

4 місяці тому