1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Meine Töchter kochen."

"Meine Töchter kochen."

Çeviri:Benim kızlarım yemek yapıyor.

August 14, 2017

6 Yorum


BK.Korkmaz

kızım pişiriyor neden olmuyor?


SteffiBookworm

Meine Tochter kocht. Tekil - çoğul


Inquiring

soruda çeviri istemiyor duyduğunu yazmalısın


SteffiBookworm

Aynı cümle farklı egzersizler için kullanılabilir. Dinleme, çeviri, ...


humetin

Wer kocht heute Abend, Du oder ich?


ahatdou

çok ayıp ama

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.