"Meine Töchter kochen."

Çeviri:Benim kızlarım yemek yapıyor.

1 yıl önce

5 Yorum


BK.Korkmaz

kızım pişiriyor neden olmuyor?

1 yıl önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Meine Tochter kocht. Tekil - çoğul

1 yıl önce

Inquiring
Inquiring

soruda çeviri istemiyor duyduğunu yazmalısın

1 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Aynı cümle farklı egzersizler için kullanılabilir. Dinleme, çeviri, ...

1 ay önce

humetin

Wer kocht heute Abend, Du oder ich?

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.