"Bir başka ziyaret daha geliyor bu yıl."

Çeviri:Ein weiterer Besuch kommt dieses Jahr.

August 14, 2017

14 Yorum
Tartışma kilitli.


MustafaAyd63615

"Dieses Jahr kommt ein weiterer Besuch." Kurallı cümle niye kabul edilmiyor?


ErdemYlmaz17

anderes niye gelmiyor ?


SteffiBookworm

Başka - anderer / andere / anderes
Başka daha - weiterer / weitere / weiteres

Ein anderer Besuch kommt dieses Jahr - Bir başka ziyaret geliyor bu yıl.


humetin

Bir başka ziyaret daha gerçekleşiyor bu yıl. (Bir başka ziyaret geliyor bu yıl.- Güzel değil!)


MustafaKIL347179

Kommmt :gelmek ,eintreffen:gerçekleşmek .Senin Türkçe cümle yapısı düzgün.Fakat o cümlede kullanılcak kelimelerden Almanca cümle yapımı nasıl?"Bir başka ziyaret daha gerçekleşiyor bu yıl."Sen bu cümleyi Almanca yaz.


UurGrsoy3

Dieses Jahr kommt ein weiterer Besuch.... Warum Falsch.?İst das richtig.


enanasya

"Daha" yok bu cümlede.


enanasya

Arkadaşlar buraya yazdığım sorulara yanıt gelip gelmediğini göremiyorum. Ne yapmalıyım bilen var mı? Daha önce çok mesaj geliyor diye istemediğimi belirtmiştim. Bu kez düzeltilemez mi?


ztrk915163

Burda daha sözcügünün karsiligi nedir?


HalimYurdakul

anderer olmalı çünkü "başka" o anlamda.


TulayT1

Bu daha doğru Bi yanıt

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.