1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Biz onların kızlarıyız."

"Biz onların kızlarıyız."

Çeviri:We are their daughters.

March 28, 2014

8 Yorum


Sezai723154

Yanlış yapınca duonun bize "sana güveniyorum" demesi çok iyi hissettirdi :)


nridgn

"we are their girls" olmaz mi?


_.-.QUEEN.-._

Kız evlat anlamı taşıyorsa daughter ,erkek evlat anlamı taşıyorsa son olmalı


idemnam

İyi de buradaki Türkçe yazıdan evlat olduğunu nasıl anladınız?


bsrgkdgn

Sonuna s eklemedim diye boşu boşuna canim gitti yaaaa


[aktif olmayan kullanıcı]

    They have bjvpudıtspugğıf75


ATABERKKARA

    Anneniz size yabancılarla konuşmayın demedi mi???? :D


salih766894

    We are girls of to them olue mu?

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.