"Das sind günstige Hüte."

Çeviri:Bunlar ucuz şapkalar .

1 yıl önce

10 Yorum


reyhansivis

Billig ?

1 yıl önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Her iki sözcük de aynı anlam ifade eder, ancak "billig" pejoratif.

1 yıl önce

AliTaskoparan

"Pejoratif" ne demek? İlk kez duydum. "Daha çok kullanılan" anlamında mı?

1 yıl önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Sözlükte doğru çeviriyi bulup bulmadığımı bilmiyorum. Belki bu kelimeler "abwertend" için daha uygundur:
aşağılayıcı veya değersiz

1 yıl önce

Alfredoyum2016

kann mir jemand bitte den Unterschied zwischen ucuz und uygun erklären.

6 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

ucuz : günstig, billig
uygun : passend, ordentlich, ...

6 ay önce

Alfredoyum2016

Danke für die schnelle Antwort, so kenne ich es auch. Duo`s Satz "Das sind günstige Ferien"= "Bunlar uygun tatiller" hatte mich irritiert. Dann sind die Ferien günstig (passend) von der Zeit her, aber nicht günstig vom Preis her. Sehe ich es so richtig?

6 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Ich lerne auch erst ;) aber das würde ich genauso sehen.

6 ay önce

Alfredoyum2016

Danke - çok teşekkürler!

6 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Gern geschehen :)

6 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.