Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Der Regenschirm ist nicht gut, aber er ist wenigstens nicht teuer."

Çeviri:Şemsiye iyi değil, ama en azından pahalı değil.

0
11 ay önce

6 Yorum


reyhansivis

Zumindest ve wenigstens arasindaki fark nelerdir

2
Cevap ver11 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Fark yok.

1
Cevap ver11 ay önce

Omer1938

Ama ve fakat aynı anlama gelen bağlaçlar ikisini de kabul etmeli değil mi?

2
Cevap ver11 ay önce

terane001

Neden dogru cevabi kendisi verirki?

0
Cevap ver11 ay önce

future534057
future534057

Bu cümlede "er" şemsiye için mi kullanılıyor. "es" kullanılması gerekmez mi?

0
Cevap ver5 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Hayır, "der Regenschirm" eril bir kelime bu nedenle "er" kullanılması gerekir.

2
Cevap ver5 ay önce