1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Der Regenschirm ist nicht gu…

"Der Regenschirm ist nicht gut, aber er ist wenigstens nicht teuer."

Çeviri:Şemsiye iyi değil, ama en azından pahalı değil.

August 15, 2017

14 Yorum


reyhansivis

Zumindest ve wenigstens arasindaki fark nelerdir


EmreOnat3

Şu yazım doğru mu: „Der Regenschirm ist nicht gut, aber wenigstens ist er nicht teuer”


future534057

Bu cümlede "er" şemsiye için mi kullanılıyor. "es" kullanılması gerekmez mi?


SteffiBookworm

Hayır, "der Regenschirm" eril bir kelime bu nedenle "er" kullanılması gerekir.


burhanayan

Bu durumda; "das Geschäft" için "es" "die Geschichte" için "sie" mi olacak?


burhanayan

Er ist sehr interessant. Ich meine der Satz :)


SteffiBookworm

Ich meine den Satz.
Evet. Derse eklemedim. Ama ben genellikle ucuz şemsiye alırım çünkü onları her zaman kaybederim. :)


SefaAlp2

" pahalı değil " = " ucuz "


SteffiBookworm

Nicht gut - schlecht
Nicht teuer - günstig (veya billig, ama billig sık sık değersiz anlamı var.)
Bu cümlenin amaçı, sadece anlam değil, aynı zamanda olumsuzlamanın da tercüme edilmesidir.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.