"Deshalb muss ich bezahlen."

Çeviri:Bu yüzden ben ödemek zorundayım.

August 15, 2017

11 Yorum
Tartışma kilitli.


Ahmet89903

bu nedenle ve bunun için farkı nedir? bunun için ben ödemeliyim ile bu nedenle ben ödemek zorundayım cümlelerindeki fark nedir


ktjI2PGF

bu yüzden ben ödemeliyim in de kabul edilmesi gerekiyor.


billy120546

"Bu yüzden ben ödemeliyim" yazdım kabul edildi


ozlyr

"Bu nedenle ben ödemeliyim" olamaz mı?


reyhansivis

Deswegen ve deshalb ayni anlamda farki nelerdir


SteffiBookworm

Fark yok. Ikisi de iyi.


SefaAlp2

" bu yüzden ben ödemeliyim " kabul edilmeli


billy120546

Ben yazdım kabul edildi


[aktif olmayan kullanıcı]

    "Bu nedenle ödemek zorundayım" cümlesini kabul etmeme neyin kafası acaba!

    Zarflar - 3 bölümünde saçmalama da zirve yapmışlar!

    07.03.2020


nuri125416

    "bu yüzden ödemem gerekir" bence tercih edilmeli.

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.