Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

Kedice

alttaki paragrafi ingilizceye cevirir misiniz (50 lingot)

"ingilizcesi baslangic duzeyi olan uyelerin birbirleri ile gunluk konular, ulkeleri, kulturleri vs hakkinda konusarak writing yeteneklerini gelistirmelerini saglayacak bir gup var mi burada?"

cumle bu arkadaslar. tam birebir ceviri degil istedigim, anlam ayni oldugu surece kelimeleri degistirmeniz sorun degil.

100 lingot da verebilirdim ama 100 kere o butona basmak olum demek benim icin.

thanx

1 yıl önce

22 Yorum


Apostle_
Apostle_

Birebir çevirisi:

"Is there any group that enables the users whose levels at English are at the beginner level to improve their writing skills by talking about daily topics, their countries and cultures etc. with one another?"

Not: diger çevirilerde bazı pürüzler var açıkçası.

1 yıl önce

Aline-Sousa-S2

Is there any group to talk about the subjects such like countries, cultures, daily life topics etc... for improving our writing skills for the beginning level at English?

1 yıl önce

ByBrawe

Is there a group that will help you improve your writing skills by talking about the daily topics, subjects, cultures, etc. of the beginners who are at the beginning level of English?

1 yıl önce

Aline-Sousa-S2

For members who are beginning level at English, is there a group here to improve the writing skill while they are talking each other about their daily life topics, their culuture, their countries etc...?

1 yıl önce

Aline-Sousa-S2

Is there any group here for beginners at English to improve the writing skill by talking with each other about daily topics, their culture, their countries etc...

1 yıl önce

Aline-Sousa-S2

Does it exist a group here for members at the starter level on English to make advenced their writing skill as they talk each other about their daily issues, their culture, their contries etc...

1 yıl önce

Apostle_
Apostle_

Butun sanslari deniyorsun galiba.:D

1 yıl önce

Aline-Sousa-S2

olmuyor, birebir çeviri işi yaş.

1 yıl önce

Aline-Sousa-S2

Çeviri uzmanlık isteyen bi iş. Dili bilmek yetmiyor

1 yıl önce

Apostle_
Apostle_

Ben de zorlandim, dogru bayagi yaş :)

1 yıl önce

Aline-Sousa-S2

Senin bu dil yeteneği nerden geliyor, okul falan mı?

1 yıl önce

Apostle_
Apostle_

En küçük şeyi bile araştıra araştıra bir bakmışsın hepsi oluşuvermiş kendi kendine. Ama tabii ki Duolingo'da moderatör olduktan sonra Türkçeden çok İngilizceyi kullanmak zorunda kaldığım için bayağı katkı sağladı diyebilirim. Kısacası insanlara yardım ederek. Okulla alakalı bir şey değil, 17 yaşındayım. Bir de dizipub'da altyazı çevirmenliği yapmıştım çok kısa bir süre.

1 yıl önce

Aline-Sousa-S2

Baya gençmisin. Türkçen de güzel. Ben şu İspanyolcayı söküyüm. Türkçe üzerine çalışacam. Kril alfabesini öğrendim, Kazakçaya biraz eğildim ama zaman olmuyor. O yüzden ileriye bıraktım.

1 yıl önce

Apostle_
Apostle_

Teşekkür ederim. Bu arada sen nerelisin? Hem Türkmüşsün gibi hem de değilmişsin gibi. Ah, Brezilyalı mısın?

1 yıl önce

Aline-Sousa-S2

Türküm Brezilya'da yaşıyorum.

1 yıl önce

Apostle_
Apostle_

Kesinlikle dil farklı bir birey olmak demek bu arada, katılıyorum. Ben de Farsça öğrenmek istiyorum, halen. Ama bunu yapmak için ne zamanım ne de gücüm var. Batıya saplanmak değil de, Fars kültürü dışında Doğu'da ilgimi çeken başka bir kültür olmadığı için elbette Batı'ya yönelim olması doğal, çünkü son yüzyıllarda kendilerini geliştirmek için elinden geleni yapan taraf o taraf.

1 yıl önce

Apostle_
Apostle_

Ah, anladım. Bir de, bana sorarsan Kazakça yerine Rusçaya ağırlık ver. Sana daha хорошо imkanlar sunacaktır. :)

1 yıl önce

Bebisimcom

Çok bilmiş kedi kardeşim mesajlarını niye siliyorsun?

1 yıl önce

Furtty

Is there any group to talk about daily subjects, countries, cultures etc. that will ensure our "writing" talent improve with each other for the beginning level at English?

10 ay önce