1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She has followed him from th…

"She has followed him from the square."

Çeviri:O onu meydandan takip etti.

March 28, 2014

15 Yorum


mycxx

"meydandan beri onu takip etti" yanlış mı olur ?


rojdacatak

yeterince doğru aslında


zcanyce

Evet meydandan onu takip etti duzeltin lutfen


halukarari

''Meydandan onu takip etti '' demek guzel turkcemizde ''meydandan itibaren'' anlamina gelmez mi?


talha-ozdemir

olay bi süre önce başlamış halen devam etmekte "mış, miş" olmamalı "onu meydandan takip ediyor-etmekte" olması gerekmez mi?


YakupYzlk

Dikkat ederseniz has var.Perfect tense zaten.


cevatim

Ingilizcede bu zaman dilimi hayli kafa karistirici. Takip eylemi bitmis mi? yoksa suruyor mu? eyleme baslama acisindan gecmiz zaman olabilir. peki eylem bitmis mi? bitmemisse neden gecmis zaman gibi kullaniyoruz. Devletin bu meseleye acil bir cozun bulmasi gerekir.


YakupYzlk

Past tense degil ki has kullanilmis iste.Perfect tense zaten.


auspices

"O onu alanda takip etti" neden olmaz?


rojdacatak

'from' bulunma hal ekinden ziyade ayrılma hal ekini karşılar.


MajorHealing

"She has followed him square" niye olmaz. The ne anlami katar cumleye?


YakupYzlk

Bilinen bir meydani belirttigi icin the kullaniliyor.


FERHATYOL

"O onu meydanda takip etti", Buna yanlış diyor.


yusuf17396

O meydandan onu takip etti. (meydandan , meydanda ) aynı ifade olmasına rağmen benzer çevaplar yanlış sonuç veriyor


dila498152

O onu meydandan "BERİ" takip etti. Doğru cevap

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.